Cheap N' Yack Airsoft Lyon
TU ES NOUVEAU ?

TU CHERCHES UNE TEAM D'AIRSOFT SUR LYON ???

Alors n'attends plus !!

Inscris-toi !!!

et pour en savoir plus...

CLIC ICI !!!!

Présentation Kahlan Amnell

Page 2 sur 2 Précédent  1, 2

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas

Présentation Kahlan Amnell

Message par Kahlan Amnell le Dim 8 Avr 2012 - 22:17

Rappel du premier message :

:: Identité ::

Pseudo : Kahlan
Prenom : Jc (Jean-Christophe)
Que fais tu dans la vie ? : Etudiant L1 Droit à Lyon III cheers

:: Airsoft ::

as tu une Team ? : Non

Comment à tu découvert les Cheap N' Yack ? : Par Trevor Davis ofc

Que pense tu que la Cheap N' Yack appréciera en toi ?:

Répliques : M4A1 dboy Caca de Trevor cheers
L96 Well que j'aime plus bien :3

Réplique favorite : L96

Tenues : USMC Digital Woodland, celle de Trevor donc 4 853x trop grande Very Happy (no offence)

Tenue favorite : Pas celle-là x)

Style de jeu favoris : Aucune idée ...

Depuis quand : Jamais x)

Comment et pourquoi es-tu arrivé à l'airsoft : C'est mon papa qui m'oblige :O

Raconte nous un peu plus sur toi : Je suis le fils de Trevor Davis qui est trop vieux pour venir jouer cheers Ça fait longtemps que je voulais venir en faire mais pas l'âge :p

Racontes nous une blague :
Alors! Non ...

Kahlan Amnell
Invité
Invité

Revenir en haut Aller en bas

Re: Présentation Kahlan Amnell

Message par Halcyon le Mer 11 Avr 2012 - 0:25

L1nc0ln a écrit:five seven oui, mais avec le bloc en dessous chiant a trouver XD

Tu prend une lampe comme ça et tu enlève la lampe puis faire un moule en résine devrait être possible puis perso même sans le bloc, ça ferait largement l'affaire!

Kahlan Amnell a écrit:Je pensais partir sur une version modifié du G36C ou sur un SCAR-H...

Nan mais la c'est hérésie !!!! soit m4a1 soit un Norinco QBZ-97Bs que l'on voit dans l’épisode qui se situe en 2026! a la rigeur j'ai vu des MP5a3 des fois...

Halcyon
Ancien Président
Ancien Président

Message par Béa le Mer 11 Avr 2012 - 0:26

Kahlan Amnell a écrit:
la M4A1 est une arme que je ne supporte plus

I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you

Béa
Yack Hibernant
Yack Hibernant

Message par Kahlan Amnell le Mer 11 Avr 2012 - 0:31

Halcyon a écrit:
Nan mais la c'est hérésie !!!! soit m4a1 soit un Norinco QBZ-97Bs que l'on voit dans l’épisode qui se situe en 2026! a la rigeur j'ai vu des MP5a3 des fois...

Dans la saison 04 ils se baladent avec un arsenal très divers je pense bien qu'il doivent avoir un G36 dans le tas x) Sinon MP5 je confirme oui c'est d'ailleurs ce que l'on voit le plus dans le dernière saison. Pour le Norinco tu es sur?!

Béa a écrit:
Kahlan Amnell a écrit:
la M4A1 est une arme que je ne supporte plus

I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you

Cheers ;D

Kahlan Amnell
Invité
Invité

Message par Halcyon le Mer 11 Avr 2012 - 0:36

Comme tu peux le voir c'est bien des norinco !

Halcyon
Ancien Président
Ancien Président

Message par Kahlan Amnell le Mer 11 Avr 2012 - 0:38

Ah ouii Razz Tout ça pour dire que je n'aime pas les armes de ce type ^^

Kahlan Amnell
Invité
Invité

Message par Halcyon le Mer 11 Avr 2012 - 0:41

(Mode chieur ON) Ben prend une Mp5 car G36 jamais vu et je fais vraiment gaffe pourtant ! (Mode chieur Off)

Aussi non prend un g36C ^^ tant que tu te ramène avec une tenue fringe, ça me va Smile

Halcyon
Ancien Président
Ancien Président

Message par Kahlan Amnell le Mer 11 Avr 2012 - 0:59

Bah je vais dejà voir avec l'équipement de mon père si je peux faire une partie découverte avec vous et puis si j'aime ça alors je commencerais a acheter de quoi faire mon propre équipement et on discutera arme plus sérieusement car en plus je ne m'y connait pas trop ^o^

Kahlan Amnell
Invité
Invité

Message par Halcyon le Mer 11 Avr 2012 - 1:02

Pas de souci et bien sur que tu va aimer! nous on sait recevoir !!!!

Halcyon
Ancien Président
Ancien Président

Message par Invité le Mer 11 Avr 2012 - 1:14

recevoir, recevoir, on est des actifs aussi Razz

Invité
Invité

Message par Trevor le Mer 11 Avr 2012 - 7:26

Kahlan Amnell a écrit: arme
Shocked

REPLIQUE ....!!!!

Je suis Charlie

Trevor
Yack Hibernant
Yack Hibernant

Voir le profil de l'utilisateur http://danstonchat.com/

Message par DUB le Mer 11 Avr 2012 - 7:37

Merci trevor!

DUB
Yack Hibernant
Yack Hibernant

Voir le profil de l'utilisateur http://www.viedemerde.fr/

Message par The_Reaper le Mer 11 Avr 2012 - 9:09

Et vous pouvez aussi créer un topic dédié tenue Fringe si vous voulez^^

The_Reaper
Yack Hibernant
Yack Hibernant

Message par Kahlan Amnell le Mer 11 Avr 2012 - 9:48

trevordavis a écrit:
Kahlan Amnell a écrit: arme
Shocked

REPLIQUE ....!!!!

Yayy un topic pour les tenus Fringe, bonne idée Very Happy

Sinon je voulais savoir y aura-t-il une partie ce week-end du 14-15 avril, à laquelle je pourrai participer, si l'on m'accepte? Very Happy

Kahlan Amnell
Invité
Invité

Message par Invité le Mer 11 Avr 2012 - 11:53

bas, v au toopic organisation des parties Smile

Invité
Invité

Message par Kahlan Amnell le Mer 11 Avr 2012 - 11:54